Itálie vždy nabízela to nejzábavnější z taneční hudby a pokud máme jmenovat legendární jména světové technoscény, zazní velice brzy také pojem Mauro Picotto. Horkokrevný DJ a producent není českým fanouškům techno music rozhodně neznámý. Je na něj totiž spoleh: vždy vás rozseká.
Co jste dělali v roce 1989? Třiadvacetiletý Mauro Picotto aka The Lizard Man v tomto roce vyhrál soutěž Walky Cup, vysílanou v televizi, která ho katapultovala na pozici nejlepšího italského DJe. V té době měl vítěz prestižní italské DMC na svém kontě pět let DJské kariéry a první úspěšný producentský zářez. Mauro začínal v klubu Top Sound v severoitalském Piedmontu, ale již brzy se o něm měla dozvědět nejen celá Itálie.
Svou vášeň pro tvrdší odnože klubové muziky Mauro vždy pečlivě rozděloval mezi povolání DJe a producentskou činnost ve studiu. Pyšní se sedmi desítkami vydaných skladeb, mezi kterými nechybí dodnes hrané energické pecky. Vzpomeňme například hity Lizard, Komodo či Pulsar. Na přelomu tisíciletí se také naplno projevil jako zdatný remixér, když představil nové verze hitů tanečního projektu Capella. Svou tvorbu vydává Mauro Picotto na vlastních značkách Alchemy a Bakerloo, na labelech BXR, Media Records a mnoha dalších.
Nemá smysl vypočítávat všechny Maurovy hitparádové úspěchy v evropských i světových DJských žebříčcích, Picotto je totiž skutečný hitmaker. Jak sám říká: "Na prvním místě je u mě kvalita, bez kompromisů." Také díky tomu mohl odstartovat v Miami svou party Meganite, která má o sezóně na Ibize místo každou středu ve vyhlášeném klubu Privilege. Kromě rezidentních hraní najdeme v jeho nabitém kalendáři také události v Tokiu, jihokorejském Soulu a dalších exotických místech po celém světě.
Není divu, že ani promotéři domácích parties nevynechávají v obsazení jméno Mauro Picotto. Českou republiku navštívila tato italská hvězda již mnohokrát, kromě setů ve vyhlášených českých klubech vzpomeňme například jeho vystoupení na festivalech Cosmic Trip, Creamfields a samozřejmě také skvělý výkon na Citadele. Mauro Picotto sám vždy říká, že nemá rád dělení taneční muziky podle žánrových kategorií. Při svém hraní totiž vytváří třaskavou směs hardtrance, elektra a ryzího energického techna a speciálně pro Apokalypsu přijal výzvu odehrát vystoupení jako za starých časů - přesně v duchu motta "Každý má svou hvězdu".