Ekologická koncepce Open Air Festivalu získala ocenění v celosvětové soutěži festivalů A Greener Festival Awards. Díky recyklaci odpadů, autobusům na stlačený zemní plyn a ohleduplném chování návštěvníků se festival zapsal mezi nejzelenější hudební události pod širým nebem. Dostal se tak do společnosti zavedených zahraničních akcí jako je například britské Glastonbury. Jeho pořadatelé si již 18. listopadu ocenění převezmou. Ekologický projekt však vynesl ještě jednu cenu – a to nejvyšší ocenění v kategorii Nejlepší partnerská spolupráce v soutěži Top Filantrop 2010. Ocenění obdržel generální partner festivalu společnost Telefónica O2. Z ceny se radoval při včerejším galaveřeru v pražské kapli Sacre Coeur generální ředitel Telefónica O2 Czech Republic Luis Antonio Malvido: „Mám velkou radost z takového úspěchu. Letos se nás na Open Air Festivalu sešlo 18 tisíc a já doufám, že příští rok to bude ještě víc.“
Jsme eko & logičtíA Greener Festival Award je celosvětová soutěž, které se účastní „nejzelenější“ festivaly. Porota se může rozhodnout udělit přihlášeným akcím jednu ze tří cen - „Improving“ (pomyslný bronz), „Commended“ (stříbrná medaile) a „Outstanding“ (zlato). Open Air Festival se v rámci svého prvního ročníku dostal rovnou do elitního klubu „Commended“ - tedy v překladu „doporučených“ akcí. Zařadil se tak „do elitního klubu“ mezi festivaly jako je Glastonbury, londýnský Wireless Festival a další akce v USA, Švýcarsku, Rakousku a dalších zemí na západ o nás. Seznam oceněných je dostupný
ZDE.Susan Lygne, která byla v porotě soutěže a Open Air Festival osobně navštívila, říká: „Opravdu si myslím, že organizátoři Open Air Festivalu odvedli fantastický kus práce, především když uvážím, že šlo o první ročník. Použití bioplastů bylo mimořádné a obdivuhodné a stejně tak způsob zajištění třídění odpadu.“ Porotkyně soutěže dále ocenila využití autobusů na zemní plyn v kyvadlové dopravě a také chování většiny návštěvníků, kteří respektovali „ekologické desatero“ vydané Open Air Festivalem. „Zelenou máme samozřejmě rádi i nadále,“ říká promotér festivalu Michal Lukeš. „Proto se s ekologickým myšlením setkáte na Open Air Festivalu i příští rok,“ dodává s tím, že velkou zásluhu na realizaci festivalové „eko“ filosofie má generální partner akce společnost Telefónica O2.
Nejvýhodnější vstupenky - už 1. prosinceOrganizátoři dávají festivalovým fanouškům šanci získat vstupenky za stejně výhodnou cenu jako při zahájení předprodeje v loňském ročníku festivalu. Připravili si pro ně časově a kapacitně omezenou předprodejní akci, ve které je možné koupit vstupenku již za 660 Kč, respektive 330 Kč v rámci akce 1+1 vstupenka zdarma pro členy O2 Extra. Předprodej startuje 1. prosince, kdy se festivaloví příznivci dozví také jména prvních interpretů. Lístky bude možné pořídit exkluzivně prostřednictvím sítě TicketPro
ZDE.